Home

Home

Linker banner

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@willemsenrecreatie.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Hulp nodig? Chat met ons
Begin een Gesprek
Klik op een van onze vertegenwoordigers hieronder om te chatten via WhatsApp of stuur ons een e-mail naar info@willemsenrecreatie.nl ;)
Bel ons om +31 (0)15-3695775 van 09 :00 tot 17:00 van maadag t/m vrijdag